10.3.11
























angulon 8/90, polaroid 125i exp. 2009, przedwczoraj

2 komentarze:

  1. Eh, no... Martwa natura z durnostojką. Nie przepadam za martwymi naturami. Choć uważam, że technicznie super. Tematycznie tym razem nie. A takich blatów to już chyba nie robią - stół u moich rodziców ma taki, kupiony jak byłam małą dziewczynką - znaczy dawno :(

    G.

    ps. oglądając poprzednie zdjęcia trafiłam na post o wycofaniu się z konkursu - dobra decyzja, bez sensu jest konkurować z Ikeą meblem gdańskim ;-) Teraz każdy kto ma aparat nazywa siebie 'pan fotograf' lub (co zabawniejsze) 'fotografik' i chce z tego żyć zarabiając krocie (na weselach i stypach), uważając się przy tym za mistrza. Niezmiennie mnie to bawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam wątpliwości. Koniecznie chciałem zrobić jakieś zdjęcie

    OdpowiedzUsuń